27 december

tiden går fort när man har roligt!

julafton var iallafall helt super!   fick ny mobil och massa annat skoj, så jag är nöjd. MEEN saknade Linda, och Pontus såklart, som är nere i värmen båda två.. BLÄ.

juldagen var också sjukt bra, lite spårat men fan så kul ! måste göras om, helt klart!
annan dag jul var i etuna med mami och papi, handlade lite och på kvällen träffade jag tjejerna för filmmyys =)
och idag var jag och mami i västerås för IKEA och ny jacka till mig, inte på Ikea då men i västerås, men jag hittade inget som passade mig :(

kom precis in från promenad och lejon kungen mys med elin, faan så bra film alltså!

"ursäkta mig damen men, REEEES PÅ DIG " 

mina idoler,  fan så töntig jag är.. men dom är så roliga!
prima skinka, yepp yepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0