vinterfesten!

jaha då var helgen över då, IGEN?  allting går så fort, just nu är det iof skönt för jag vill bara ha jullov!
igår var en kul kväll,  först var vi hos Ebba och fíxade lite o så, sedan drog vi upp till Pamiii med en hel drös med folk! vid halv elva drog vi ner till UB, eller ja.. jag och Klara gick ner och de andra tog taxi, men vi är lika glada för det! hihi  när vi kom ner försvann hela  mitt sällskap men jag träffa andra, folk som jag inte sett på typ 100 år har det känts som.. men det var kul :)

nuu ska jag faktist inte plugga, för det behöver jag inte, utan jag ska noog... ehm, jag vet inte :) hej så länge

 


elin jag isabelle och malin ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0