djävulen bär prada

ligger just nu i sängen och kollar på djävulen bär prada, har sett den ett antal gånger för det rullar ju om och om igen på tv1000.. det finns inget annat att kolla på just nu, och eftersom jag inte är speciellt trött så blir det att glo tv. Pontus drog nyss, och jag hade en snarkande storasyster brevid mig i sängen men henne slängde jag ut i soffan nyss också, för jag höll på att bli galen! ska snart gå ut och kolla om hon fortf gör det, isf får hon sova kvar där ute.

imorgon är det tillbaks till skolbänken som gäller, sucksucksuckkkk... träning efteråt och sedan plugg, kommer nog plugga de flesta dagar fram tills matteprovet är, fan vad svårt matteB är! usch,

amen godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0