sis is home!


bilden nedan är från igår, linda jag o lalla innan halloween fest, vackert. ha ha oyeah ;D
i fredags åkte jag och mamma till Stockholm för att hämta upp Linda på Arlanda, she is home! finaly!
men hon är inte tillbaka föratt stanna, tyvär.. om en vecka drar hon till Australien. :'( 

träffade Denise en stund på eftermiddagen och senare på kvällen var det partaj hos Maria, skoj!
igår lördag tog det lugnt hela dagen, och på kvällen party med mina kära systrar, I love u!

idag är en segsöndag, imorgon är det skola igen och jag har verkligen ingen lust, vill bara att allting ska gå snabbt så vi tar studenten snart, fyfan vad skönt. 
är nyss hemkommen från Pontus , sitter och äter bullar ( som jag har bakat :D ) och väntar på att linda och lalla ska komma hit, mysipysi.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0