twilight

nyss hemkommen från Pontus, där jag kollade på twilight, jag var nog den sista på jorden med att se den, men saksamma nu är den sedd och den var bra, men jag kan fasen inte säga att han edward eller vad han nu hette är snygg? alla har sagt " men efte du har sett filmen tycker du att han är snygg, jag lovar"    ,men nej, det var han fasen inte, visst har var rågullig mot henne o så, men fan inte snygg!  sak samma, sedd är den.

idag så var jag i eskilstuna med mami och handlade lite behövliga saker, och sedan så åkte vi hem till Lalla för lunch och sedan bar det av till tandläkarn för min del, suckiipucki..

förövrigt hatar jag matte B, och jag vill bara döda den som kom på matte..  godnatt!


Kommentarer
Postat av: sis.

jag har inte heller sett twilight... så sist behöver du inte vara! :)

2009-11-19 @ 07:31:22
URL: http://lallieboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0