23.17, godnatt!

god natt på er , nu ska jag sova.. har precis skrivit klart svenskan och haft en msn-konversation på spanska med min syster ,great! hon kommer hem snart, yeeey ! :D I lajk, + att helgens planer ser ut att bli grymma, tjejer jag har ändrat tankarna lite nu ;D

tänkte bara säga att jag har slutat lyssna på melissa horn, hon var min idol typ, eller a jag älskade henne skapligt mycket och gör fortfarande, men en person har gjort så jag bara grinar och grinar så fort jag hör låtarna och lyssnar på texten.. " tog steget ur vår sista dans"-  sedan det inlägget kan jag inte längre, grinar lika myckt varje gång jag läser det..  precis som du sa " a never ending love story has come to an end.  
SLUTA SKRIV SÅ SORGLIGA SAKER. vill du att din lillasyster ska gråta ihjäl eller?

Ne, godnatt på er.. det här inlägget blev aldels för rörigt.  hejpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0