tjugosex

helgen har varit lugn för min del! i fredags fick vi ju lov, och på kvällen var det partaj först hos mig sedan esinsparken, var helt okej men a, nu släpper vi det. i lördags kom malin,elin och faiza till mig, och jag fick födelsedagspresent av dom, sjuka flickor.. men på bild nedan ser ni alltså min nya familje medlem, Thor Leif!
fast jag kallar han Tore ibland för jag orkar inte säga hela namnet, iallafall så bor han numera här.. söt va?
igår tog jag det lugn hela dagen, städade Lalla och Jonas lägenhet, och sedan tränade jag och efter det kom min p hit så möös vi =)    

imorse kom Lalla hit efter frukost så har vi bakat bullar och lite sånt. snart kommer Pontus hit så ska vi åka ner och träna,  och imorgon....,  då äre sjutton som gäller, ha ha.. YEAH


Thor-Leif, jag vet att datumet är helt fel,  men här har ni den gullen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0