fjärde oktober tjugohundranio

idag är det tjugotre dagar kvar tills jag fyller år, det gillas till 100.
i fredags var den en mysig kväll, jag och pontus gick till vårdcentralen och mötte först denise och sedan malin, senare kom lovisa också så trallade vi vidare till finninge och mötte dahir,erik,thimmy o sara sedan satt vi o mös ett tag i kylan ända tills vi frös ihjäl och gick hem!

igår var jag i eskilstuna med mamma, lalla och rasmus. Handlade lite smått o gått som är vädligt behövligt.
sen på kvällen kom malin,lovisa och mickan en stund innan vi drog vidare. kul kväll. 
 åkte ambulans hem igår,  TACK ANDERS! för mina fötter var döda, och så kommer han som en räddare i nöden och skjussar hem mig och pontus i ambulansen ;D  great!

idag söndag, ska snart möta elin för en lång promenad. skönt. 
ska nog träna ikväll också tror ja :) hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0