fjortonde oktober

hello world.. this is me! haha den låten är från "stallkompisar" som jag alltid glodde på när jag var liten, mysi!

idag har det varit den segaste dagen någonsin! först italienskaprov, tror det gick riktigt bra =) sedan en och en halv timmas hål och sedan 40 min matte, sen slut!  då kilade jag till Lalla och var där fram tills fyra, då kom  jag hem och har inte gjort ett piss sedan dess.. borde pluggat, men gör allt annat förutom det!

  • städat rummet
  • städat + rensat garderoberna
  • målat naglarna
  • duschat
  • och nu sitter jag här..
     men jag heter ju trotts allt Frida Magnusson och jag gör alltid allting i sista stund.. bradär!

nej nu ska jag väl plugga då, fast först en macka. hejs!


så här snygg är jag just nu !  ha ha


I did this one today, hos Lalla. men jag har ju ingen super bra kamera direkt
så man ser inte allt som sitter på.. men iallafall en hand, en pärla,ett hjärta, en pärla och sedan
den längs till höger har jag skrivit in 080613 och P&F på baksidan :)


och det här fina fick jag av min kära syster Lalla här om dagen:)
 massa grejjer på, prinsesskronor,o så.. sen hjärtat som man ser
står det " little sister" i =) thank u sis, jätte fint!


Kommentarer
Postat av: m carlsson

jag kollar fortfarnde på stallkompisar, höhö

2009-10-16 @ 08:21:51
URL: http://malincarlssons.blogspot.com
Postat av: ulrika

åå nördade också stallkompisar när jag var liten :D

2009-10-16 @ 16:36:00
URL: http://usomiulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0