företagsekonomi..

har spenderat den här dagen med att plugga, gud vad kul det är !!

har haft en riktigt lugn helg, i fredags var det mys med P.
igår en sväng på stan med Linnéa, sedan kolla innebandy med malin,lovisa och mican. Efter matchen som förövrigt Nadins lag vann så cyklade jag hem till Pontus och pluggade..

Imorse tog vi en kortpromenad, och sedan tog jag mig hemåt och då blev det en långpromenad med Elin,
vi gick 7.5 spåret,  vi är bra!

nU är det plugg som har gällt hela eftermiddagen, allting börjar fallla ihop och jag ska bara läsa igenom alla kapitel en gång till sen tänkte jag, sedan får det gå som det gör..   Nu blir det iallafall OneTreeHill! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0