huvudvärk

skippade skolan idag, har nog aldrig haft så ont i huvet som jag hade imorse när jag vakna, det var sjukt, tänk att ni spelar basket, men du är basketbollen.. i det här fallet var det jag som var basketbollen.
 kunde inte somna igår, låg och tänkte på allting och då kom det en och annan tår. antagligen derför jag fick ont i huvet eftersom jag alltid får det av det.

blev mys med kära storasyster och lillkorven idag istället, ni är bra :)

två till som är jäkligt bra är malin och elin! NI ÄR SJUKA ! HÖR NI DET? S J U K A ! ! ! ! !

nu är det dags för sovmys, om det så är det sista jag gör. snart är det slut på veckan det är dags för
sooovmyyyyys!  natti


Kommentarer
Postat av: elin

haha älskar dig me babe :p

2009-10-23 @ 13:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0