kindly unspoken


godkväll !

kom precis hem från Willys med lalla, trevligt =)
skolan idag gick sjukt fort, innebandyn på gympan var grym! SVERIGE VANN ! :D hahahah bra att vi vinner i ngt iallafall !  sak samma , FE:n gick också fort, med tanke på att den är två timmar lång och jag och malin hann göra två uppgifter,  braa! haha , nej nu ska jag plugga italienska.. mums vad kul !


I miss u sis.. åk inte till Australien, jag erbjuder min säng till dig hela ditt liv om det nu är så, bara du stannar?


Kommentarer
Postat av: bigsiss

åhhh... vad söt du är!! kommer sakna dig massor.. bara nga månader.. sen kommer jag hem och bor med dig igen :) <3

2009-10-14 @ 21:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0