marknad, tionde oktober

goddag, har precis gjort mig iordning oh ska snart kila ner till marknaden med pontus och fredrik, sen ska jag möta malin och elin lite senare och ikväll blir det raj ! :D 

igår var det som sagt föreningspresentation på skolan, och ja och min kära pingponggrupp skulle såklart dansa, och jag, (eftersom jag var snuttis) skulle spela pingis med mig själv..  jag dör!! jag var så sjukt nervöös så det fanns inte,  jag var kissnödig som satan precis innan sedan när jag stod där på scen försvann det och jag trodde jag hade kissat på mig!! hemska tanke, men det hade jag ej.. allt gick bra som tur var.. sist ut var Cuetos oc faan vad rädd jag var, dom är så sjukt äckliga! uschabuscha..

ska kila nu en sväng, pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0