sovtajjjm!

godkväll!
  jag har den här " vi skålar för våra vänner och dom som vi känner, och dom som vi inte känner dom skiter vi i, vi skålar för dom vi inte känner och dom som vi känner dom skålar vi för"  eller hur den nu går, kul är den iallafall att lyssna på när man har två onyktra storesystrar som kör! det gillas (Y)

nu är det dags att sova för min del, jag är ap trött och imorgon har vi lång sovmorgon så jag behöver inte gå upp förens halv 10,    jag tror jag är i himmmelriket eller något liknande iallafall!

ingenting kul har hänt idag, eller jo en massa kul.. men det är sånt som bara är kul när man är med och som inte blir kul när man ska berätta om det för någon annan,  gympan var grym iallafall. hittade även min uppvärmningsskiva som jag gjorde till handbollen för ungefär två år sen,  den hade blivit flyttad från thomashallen  till dit ut,  lustit.. ha   fan va jag svamlar , godnatt på er.

min snygga mössa som jag införskaffade mig igår ;D  I like
tuff va ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0