00.16

 jaag kan inte sova, jag blir galen! varför ska det alltid vara så när jag är som tröttast som man kommer o tänka på allt onödigt?  jag tänker liksom på hur mycket jag kommer sakna min P när vi e i thai..  liksom det är mer än 5 månader kvar, nästan ett halvår och jag tänker på det nu... kom igen frida vafan, det kommer gå bra.. sov nu..
 jag kan verkligen inte,  o jag som ska upp tidigt imorgon också yey..  en positiv sak är att jag ska fika med mina fina Tilda imorgon, I misss her.. vi gick i samma klass ett år, ett jävla år.. det räckte inte för oss, byt till min klass? :D

 ne nu ska jag försöka sova iigen, godnattt!


antonia, irma jag & tilda - skolfotot förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0