17 september

fasen vad trött jag ääär, läste ut hela min bok igårkväll och det straffar sig nu kan jag lova haha.
ialllfall igår så kom denise till min skola så  åkte vi in till stan och satte oss och fikade på bryggan , myspys!
 kilade hem när hon åkte med bussen, och då satte jag mig och kollade på TopModel 4, och sedan mina vänner pluggade jag matte!!!  det gick så braa och jag blev så glad, jobbade ikapp 10 sidor! och ligger inte efter alls ! känns så himla bra :D  efter mitt matteplugg kom Lalla&Rasmus hit så jag lekte lite med rasmus, tills han blev jätte arg och inte ville leka mer =) hihi tråkigt men sant.. ne nu ska jag klä på mig och sedan gå till skoolan! puss o hej


Kommentarer
Postat av: sis.

bättre lycka nästa gång med lekandet, man vet inte alltid vart man har honom..men han är bra söt min lilla griskulting. :)

2009-09-17 @ 11:33:43
URL: http://lallieboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0