20 september

jaa, var ska jag börja? Helgen har varit helt jäkla bäääst!

i fredags följde jag och malin med elin hem till hennes lägenhet för jag ville se hur det såg ut, As fint verkligen! efter några timmars prat och mys så kilade jag och malin hem till mig och gjorde pizza, mumma... den blev as ful,men den smaka helt perfa! okej inte helt, men den va god :D  senare tog vi bussen till mariefred för att kolla på MS & ett till band som jag inte minns namnet på.. åkte med Wicks hem och sedan åkte vi till Ellen, (pontus,rickle,thimmy&wicks) hade as kul i bilen, men hos ellen stannade vi inte länge så vi drog till donken istället o fyfan , länge sen jag skratta så mycket.. efter donken åkte vi hem till mig och rökte lite vattenpipa och myste =)  

i går,  jag orkar inte skriva allt som hände. men jag sammanfattar ;  HELT JÄVLA GAALEN KVÄLLL!!  ( bilder kommer )

 nu äre mat som gäller , sen plugg och sedan mys med tjejerna ikväll. ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0