dagens roliga!

haha, pontus åkte nyss hem till sig och den har dagen har gått sjuukt fort! jag blev urglad idag när jag klarade två matteuppgifter heelt på egen hand på matten idag, wihuu =) trodde aldrig det skulle hända !

måste bara berätta om min helt störda vän, även kallad mongomalin som är nyopererad men ville ändå komma till skolan idag för hon hade tråkigt hemma sen sa hon: "jag låste tillochmed in min katt i mitt rum för att hon skulle vara med mig, men hon ville inte.. fast efter en timma så kom hon på att hon nog var tvungen så hon hoppa upp i sängen ändå" alltså, hahahaha... det låter inte alls lika kul som det var just då men det gör det ju aldrig, men ni skulle hört sättet hon sa det på..HON LÅSTE IN SIN KATT FÖR HON VAR ENSAM!! sjuka människa det där , o just nu kallar hon sig själv för einstein eller hur han nu stavas, för hon kom tydligen på en bra idé som inte visade sig vara så bra när hon avslöja den ! ha ha

men men, imorgon har halva skolveckan gått o på fredag ska jag till mariefred och på lördag blir det förfest hos Linnéa för sedan gå till insparken, fast där vet jag ej om jag ska med .. haha godnatt

malin "mongo" carlsson

Kommentarer
Postat av: malin carlsson

einstien om jag får be !

2009-09-16 @ 20:03:35
URL: http://malincarlssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0