du är vad du äter..

ska nog ta och sova nu tror jag, har somsagt vart hemma idag med, inge kul alls, låg i sängen till klockan fyra då jag gick upp för att laga mat till mig och mamsen!  det blev bara vi två för dennis var inte hemma och pappa är ute och seglar med ett gäng gamla gubbar..

sen hoppade jag i badkaret och låg där en stund sedan upp för då kom P hit en stund, efter en timme drog han och jag och min kära mor la oss i soffan och kolllade på du är vad du äter samtidigt som vi åt grönsaker & dip , mummma. 

blir ingen skola för mig imorgon heller, ska bli frisk till måndag har jag tänkt.. nu när jag fått massa grejer så det ska bli lättare att andas så får jag hoppas att dom hjälper, just wait and see.  godnatt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0