godnatt 00.10

nu ska jag minsan sova,  OneTreeHill är tillbaka i tvrutan igen fresten, helt underbart :D hahaha 
 pratade en liten kortis med denkanpenkan neger kaka förut, hon är brun säger hon o det är illa, för hon erkänner det aldrig annars o nu gör hon det och det kan bara betyda en sak..
 
 imorgon blir det skola igen för min del, herre vad jag har mycket att ta igen men så är det, matteplugg med P imorgon kväll är redan inbokat, fan va skönt om skolan kunde vara slut nu egentligen för jag orkar inte..
 
lite härliga låtar
dead by april - sorry for everything
kate voegele-angel
kate voegele- who u are without me
kate voegele- sweet silver lining..

sök på spotify o lyssna på alla istället!

bästa bruden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0