Hel dag i Stockholm

äntligen är Linda hemmma, som jag har längtat..
 - jag och Lalla&Rasmus åkte upp till Södertälje och hämtade Dennis och sedan for vi vidare till Sthlm dä vi mötte Linda,  vi gick runt lite på stan och käkade kinabuffé, godare finns inte!! Och så beställde Linda sin resa till Australien, ja jag vet.. eller nej jag vet, hon är aldrig hemma den jäveln,alltid är det något.. och i Australien ska hon stanna i ett halv år,  suck....
 Efter det åkte vi iallafall hem , och det var helt klart den roligaste och galnaste bilresa jag varit med om! ha ha ha..
sammanfattar ;  felkörning, skrikade bebis, störd busskörare, galen syster, flummig syster, grinig bror ( " ja vafan jag har ju fyra skrikande ungar i bilen " ) , sång och skratt!    alltså, hahahahahahaha.. sjuka människor det finns,    som sagt man kan inte välja sin familj... nä skoja, dom är bäst!

 Nu ikväll blev det en riktig lång promenad med Elin och Vovven, mysipysi.. skola imorgon, suck suck och åter suck,  men min andra skoldag denna vecka, och med bara två lektioner så det blir bra, puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0