helgen!

 underbar helg, i fredags blev det mys med min älskling
igår lördag, kilade jag&pontus ner och käkade pizza, jag vet ! (kors i taket jag äter aldrig pizza men jag kände att jag måste vara onyttig med tanke på att idag är det min sista ätar dag, eller ja jag ska bli nyttig Inget godis eller sånt där nu ! )  sedan mötte vi Lalla&lillen så gick vi o kollade lite på hälsomässan Prima Liv i thomashallen. efter det åkte jag och pontus hem till han och tog det lugnt en stund innan han åkte till golfbanan och jag hem och fixade lite, på kvällen blev det hem till mongomalin i stallarholmen på lite partaj! sjukt kul var det, riktigt jäkla kul! länge sen det var så kul kan jag ju säga.. lilla lilla mongomalin , haha du är så söt du! 

 förövrigt har jag ap ont i huvudet och är sjukt trött o ont i halsen, så nu ska jag åka o handla lite gott och sedan iväg hem till pontus o mysa o kolla film ! =) hihi

juuste, Thailands resan är bokad nu ! 16feb till 4mars blir det. Fan vad jag kommer sakna min P :(<3

bilder från igår kommmmer =)  just wait:D


Kommentarer
Postat av: malin carlsson

aaaa de va verkligen länge sen jag hade så sjukit kul :D

2009-09-07 @ 17:03:17
URL: http://malincarlssons.blogspot.com
Postat av: frida

SV: haha, ja du min lilla mongomalin.. du är sjuk, riktigt sjuk! haha söta du

2009-09-07 @ 19:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0