söndag och dopdag + en månad kvar!

hallihallå, har precis skrivit klart min bokrecention till En Shopaholics bekännelser,  suverän bok som jag fick låna av Ebba. thanks again.
Har haft fullt upp hela helgen där av dålig skrivning, men I will be better.. I fredags umgicks jag med mina kära systar, jag har helt seriöst den bästa familjen någonsin. jag lovar. på kvällen gick jag hem till pontus och blev förföljd... av en katt. haha världens sötaste och jag blev kär, ville ta med den in men jag fick inte för pontus :(
Iallfall på lördags morgonen åkte jag och mami till etuna och på eftermiddagen blev det middag med P's familj! mysi, och senare på kvällen blev det återigen en lång prommis med elin!

Idag då, Rasmus dopdag! ganska mysigt i kyrkan men samtidigt rätt segt haha.. efter var det dopfika i båtstugan med allt folk , trevligt!  och nu ikväll var det middag med P's familj igen, fast åt andra hållet. haha!
 nu är jag iallafall klar med svenskan så jag ska nog hoppa i säng, tror jag.. beror på när Linda hade tänkt att sova för vi sover ju i samma säng nu när hon är hemma..   och nu känner jag att detta blev ett tråkigt inlägg, men skulle bara skriva vad som hänt i min helg!

fresten är det en månad kvar sen är jag sjutton,  ha ha.. sjutton år. mycket att se fram emot.  pusss

bilder kommer en annan dag, när min kära data har slutat sega.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0