tieerd

såg precis att min kära syster Linda har fått fart i baken och skrivit i sin blogg, ho har skrivit om alla i familjen och hon förstår verkligen oss.. haha läs själva magnussonL.blogg.se , jag saknar henne men snart kommer hon hem och hon ska bo här :D i mitt rum . det är mindre kul för hon snackar så jävligt och snarkar, men jg får införskaffa mig öronproppar :D vilket snille jag äär! hihi

ne men imorgon är det nollning på europas , den är alltid kul att se så det står på schemat imorgon, fast först ska jag till vårdcentralen med min mor och kolla astma grejs, hoppas jag kan få någon sån där grej så skulle allt bli mycket enklare.. kan ta med den till thailand för tänk om jag får som jag har nu när jag är där, då kommer jag dö, B O K S T A V L I G E N!

nu är jag trött så nu ska jag nog hoppa i säng, så säger jag jämt innan jag stänger av datan, konstigt för jag ligger redan i sängen haha.. nä men jag ska dra täcker över huvet! =) godnatt


söt min P är ibland va? hahahahaha på gympan i 8an eller 9an?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0