tröttmössa

godmorgon, eller kanske god eftermiddag!  stannade hemma från skolan idag , har inte sovit någonting inatt jävla hosta, svårt att andas hade jag med. uscha! kanske har svininfluensan? haha nä det hoppas jag verkligen inte..

jag har precis druckit lite varma koppen och försökt plugga lite matte, men jag fattar minsan inte ett piss ! tur att pontus kommer hit senare och hjälper mig, men just nu är han på begravning.  nä nu ska jag läsa lite mer i min underbara bok,  sjukt bra! tack för lånet ebba!


Kommentarer
Postat av: sis.

vad fin han är min prins! och vad fin sidan blev.. thank you. hoppas du inte har svinsjukan puss

2009-09-07 @ 17:33:10
URL: http://lallieboo.blogg.se/
Postat av: frida

SV: haha, nä jag har nog inte det.. mamma säger att hon känner att jag har feber fastän jag inte har det haha ! inbillning på höög nivå :)



varsågod, hade så tråkigt :P säger till nästa gång jag har så tråkigt så får jag göra om igen , haha =) puss

2009-09-07 @ 19:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0