Well nothing's ever that black and white my dear

Hallojsanskojsan,  kom nu precis hem från Pontus där det har pluggats företagsekonomi, fy vad tråkigt, yes it is..
kollade även på Svenska Hollywood fruar,  och herrre vilka blåsta människor?  ha ha..
 imorgon ska jag pallra mig iväg och träna efter skolan hade jag tänkt, sedan blir det ännu mer plugg.. sucksucksuck..
 ett riktigt stort + är att Linda kommer hem på torsdag!!!!!! som jag har längtat, ett mindre plus är att hon ska bo i mitt rum, och min kära syster har en förmåga att babbla 24 timmar om dygnet, och jag menar det.. för när hon sover så snarkar hon eller snackar i sömnen, haha.. men det får jag leva med, hon kommer ju trotts allt bara vara här i en vecka! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0