Ao Nang

Yes nu är vi alltså i Ao Nang, resan hit var ett javla hevette vill jag lova.  Vi akte nattbuss som skulle ta 8-9 timmar,   meen efter 2 timmar far vi punka, mitt i natten pa en motorvag, jag trodde arligt taalat att vi skulle do !  precis innan hade vi sett tva langtradare som kraschat ner i diket , o blitt helt mosade.   sa ja, jag var radd och beredd pa att do :p haha 
  Men vi kom fram anda, och nu ar vi har, hotellet ar jatte fint och ligger jatte bra, imorgon aker vi vidare till Koh Lanta och sedan till Bangkok, och sedan hem till den ackligt kalla kylan,     fy bubblan.

Kommentarer
Postat av: malinpalin

typiskt dig frida.. du tror alltid att du ska dö.. så när vi va ute och körde till exempel hahaahahah <3

2010-02-25 @ 09:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0