no u will not be alone..

idag är det en vecka kvar till vi åker till London, bara en enda liten plutt vecka.. efter det är det bara 9 små dagar sedan kommer Linda hem, den dagen kommer vara den bästa dagen på riktigt riktigt länge. det går inte en dag utan att jag tänker på dig inte en dag utan att jag säger att snart kommer linda hem och det är så himla snart, det värsta är att jag vet att du inte stannar här länge, tio dagar sen ska du iväg igen, ibland har jag bara lust att sätta ett koppel på dig! jag vet att du lämnar sååå mycket när du flyttar ifrån aussi, jag läste din blogg och började grina, men du måste faktist tänka på oss här hemma, vi vill också ha dig här,   vet du varför du är vit? det är för att du hör hemma i sverige och ingen annanstans, sverige södermanland strängnäs och olivehällsvägen, här hör du hemma. inte på harkness street eller markeveigen!

19 dagar kvar, miss u !




på tal om annat så är det såååå mycket att göra nu, jag vill inte att det bara ska vara 14 skoldagar kvar, jag behöver så många som möjligt! ångest.
dessutom så blir inte livet alltid som man vill att det ska bli, och det gör allting bara svårare.



att säga ensam är stark är en överdrift för alla behöver någon och jag behöver dig..

Kommentarer
Postat av: bigsiss

Ja ska faktiskt vara hemma i tva veckor Lillsiss.. sen ska jag bo i Sthlm, vilket ar 8 mil.. haha och du far sova hos oss sa mycket du vill!! Dessutom ska jag vara med er pa midsommar och troligen trakassera er nga fler sommarkvallar.. Sa jaa Lillsiss, ja kommer vara hemma nu! Sen ska vi ju ut och resa och fira din 18 arsdag!!! haha vi kommer spendera sa mycke tid tillsammans nu att du kommer ruttna pa mig!! Saknar dig! Puss parej <3 Ses om 12 dagar

2010-05-17 @ 02:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0